A teljes mértékben Európában kifejlesztett, kinézetében letagadhatatlanul az i30-at idéző i20 minden irányban nagyobb elődjénél, a Getz-nél, tengelytávja például 2525 mm. A most nyilvánosságra hozott új képek közt nem találunk olyat, amely felfedné, hogyan mutat majd a kocsi belseje, így csak a korábban napvilágot látott kémfotóra kell hagyatkoznunk. A kisautó csomagtere hivatalosan 295 literes, és természetesen lehajthatóak a hátsó ülések is.
Megjelenésekor az i20 három változó szelepvezérlésű benzines és négy turbódízel motorral lesz kapható, ezek közül többet már ismerhetünk. A legszerényebb egy 1,2 literes, 78 lóerős Otto-motor, míg ennél egy fokkal erősebb egy 100 lóerős 1,4 literes, míg a legizmosabb benzines i20-ban az 1,6 literes motor dolgozik 126 lóerővel. Mindhárom változathoz ötfokozatú manuális váltó jár, de az utóbbi kettőhöz felárért négyfokozatú automatát is kaphatunk majd.
Turbódízel i20-ból két 1,4 literes és két 1,6 literes készül, teljesítményük pedig növekvő sorrendben 75, 90, 115 és 128 lóerő. A legerősebb motoron kívül, amely egy hatfokozatú manuális váltót kap, a dízelekhez is ötfokozatú jár majd. Kivétel a takarékra hangolt i-blue kivitel, amelyben a 90 lóerős 1,4-es dízelhez is hatfokozatú váltó jár majd, emellett 15 mm-rel leültetett karosszéria, alacsony gördülési ellenállású gumik, alsó burkolat, módosított lökhárítók, és alacsony súrlódású motorolaj járul hozzá a mindössze négyliteres átlagfogyasztáshoz.
Az i20 már szériaérett, és jövő év elején meg is jelenik, de az i-blue, valamint a háromajtós változat legkorábban csak 2009 közepén érkezik meg a kereskedésekbe.