A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
NyílNyíl

2011-ben érkezhet a VW Up!

Vágólapra másolva!
2007-es bemutatása óta az Up! tanulmány számos variánsa született meg, bemutatását elhalasztották, majd a Volkswagen alaposan át is tervezte felépítését. Most azonban újabb részletek derültek ki a gyártásra kész verzióról.
Vágólapra másolva!

Amikor a Volkswagen 2007-ben, a Frankfurti Autószalonon bemutatta, az Up! tanulmány farmotoros és hátsókerékhajtású, meglehetősen merész formájú kisautó volt, amelynek erőforrását csupán egy üveglappal választották el a külvilágtól. Ahogy az lenni szokott a tanulmányoknál, a sorozatgyártásra kész változat inkább kevesebbet, mint többet örököl az első változat műszaki megoldásai közül. Arra azonban kevesen számíthattak, hogy a Volkswagen egyszer csak gondol egyet, és orrmotorossá, elsőkerékhajtásúvá alakítja a kisautót arra hivatkozva, hogy jelenleg az összes kisautója ilyen felépítésű. Kétségtelen, hogy egy ekkora koncepcióváltás jelentős többletköltséget okozott volna a gyárnak.

Mindez néhány hónapja történt, és ahogy most is, akkor is csak találgatni lehetett, hogy valószínűleg egy 55 lóerős, 1,2 literes, négyhengeres, turbós motorral lehet majd kapni a Volkswagen legújabb minijét, amely például a Toyota IQ és a Fiat Topolino ellenfele lehet. Újabb találgatások láttak napvilágot az Up! árával kapcsolatban, egyes források szerint az első Európában piacra kerülő változat - a Frankfurtban bemutatotthoz hasonló felépítésű - háromajtós kialakítású lesz, eladási árát pedig 8 500 és 12 000 euró (körülbelül 2,06-2,9 millió forint) közé saccolják. Ez egyébként versenyképes lesz a Toyota IQ árával, amely várhatóan 2 500-6500 euróval, mintegy 600 ezer és 1,6 millió forint körüli összeggel lesz drágább, felszereltségtől függően.

A versenytársak közül egyébként nem a Volkswagen jelentkezik elsőként miniautójával, hiszen a sorozatgyártás beindítását legkorábban 2011-re tervezik. A Toyota például egy héten belül bemutatja Párizsban az IQ-t, amelyet 2009 év elejétől forgalmazni kezd.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!