A GTbyCitroën nevű tanulmányt azzal a Polyphony nevű céggel fejlesztette közösen a francia gyár, amely a népszerű Grand Turismo autós szimulátorokat is készíti a Sony Playstation játékkonzolokra. A GT az ötödik résznek lesz az egyik főszereplője, így sajnos csak virtuálisan lehet majd vezetni a Párizsban bemutatott tanulmányt.
Az orr-rész határozott karakterét a nagy levegőbevezető nyílások és az ék alakú vízszintes fényszórók emelik ki. Az áramvonalas karokon keresztül rögzített szénszálas visszapillantó tükrök úgy tűnnek, mintha a levegőben lógnának, hogy kisebb legyen a légellenállásuk. Ezen kívül a nagy körülölelő szélvédő az áramvonal megszakadása nélkül kapcsolódik a tetőlemezhez és a hátsó, túlzóan hosszú mobil szárnyhoz. A GT nagy méreteihez (a hosszúsága: 4,96 m, a szélessége: 2,08 m és a magassága: 1,09 m) passzolnak a markáns kerékjárati ívekben megbúvó hatalmas alumínium keréktárcsák.
Mindkét párnázott, sötét bőrrel bevont versenyülés 4 pontos, a vezető és az utasa testét teljesen körülölelő biztonsági övvel van ellátva. A letisztult műszerfalon a sajtóközlemény szerint egy rézszobor elmosódó vonalai jelennek meg. Ugyanennek a rézszobornak a csavart vonalait folytatva, a bőrből és acélból készült kormánykerék tartja fenn az utastér sportos szellemét, de az is versenyautós, hogy a GT vezetője számára az információk a szélvédőre kivetítve is megjelennek. Ez a rendszer a vezetéssel kapcsolatos információkat, mint a sebességet, vagy a navigációs berendezés utasításait piros LED-ekkel vetíti a szélvédőnek közvetlenül a vezető látóterébe eső részére.
A hosszú szupersportautó felfelé nyíló ajtókat és 21 colos felniket kapott, amelyek még vadabbá teszik az amúgy is izgalmas formákat. Bár a francia autószalonon bemutatott autó csak egy makett, a játékban a GT elektromos meghajtást kapott, a középen elhelyezett elektromotort pedig hidrogénes üzemanyagcella látja el energiával. Sajnos a GT-ből soha nem lesz szériaautó, a Párizsi Autószalon idején mégis ki lehet próbálni egy életnagyságú GT5-szimulátorral.