Vágólapra másolva!
Új karosszériával látta el a középmotoros Mégane Trophy versenyautót a Renault, és a motorja is erősebb lett.
Vágólapra másolva!

A csodaszép masina csak részben új, alapjául az előző Mégane Trophy szolgál, csak egy olyan karosszériával látták el, amely az utcai Mégane most bemutatott új generációjára hasonlít. Ennek legjobban látható nyoma a fényszórókon és a szélvédőn mutatkozik, ezek egyenesen a szériamodellről érkeztek. A World Series By Renault sorozaton induló autó aerodinamikai jellemzői sokat javultak, köszönhetően többek közt új hátsó diffúzorának, valamint elülső és hátsó szpojlerének. Ezek az alkatrészek a Renault adatai szerint 20 százalékkal növelték a kocsira ható leszorító erőt, míg a légellenállás 15 százalékkal csökkent.

Az új Mégane Trophy ugyanazt az erős csővázat használja, mint elődje, megmaradt kormányról kapcsolható félautomata váltója, 18 colos kerekei, állítható gátlói, és kettős keresztlengőkaros felfüggesztései is. Visszaköszön az elődben található 3,5 literes, V6-os Nissan-motor is, ám ennek teljesítményét 330-ról 360 lóerőre növelték.

Az átépítő csomagot év végén piacra dobják, hogy bárki átépíthesse régi versenyautóját az új formára. A kitet a La Manche-csatorna partján található Dieppe városában készítik, az Alpine-nál.

Forrás: [origo]Forrás: [origo]


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről