A német Brabus alapvetően Mercedesekre specializálódott, de elvétve lehet találkozni kínálatában néhány más autótípus felspécizett változatával is. Most teljesen új területre tévedtek a tervezők, ugyanis a Tesla Roadstert szemelték ki, elsőként készítve tuningot elektromos autóhoz.
Bár a Brabus általában jókora adag plusz teljesítménnyel is ellátja átalakított autóit, ebben az esetben csupán esztétikai módosításokat végeztek a Tesla Roadsteren. Ám azért, hogy a kétüléses autó utasai mégis érezhessék, hogy egy "tuningolt" autóban ülnek, a Brabus többféle hangmintát épített a roadsterbe. A hanggenerátor képes egy V8-as versenyautó hangját szimulálni, illetve két futurisztikus hangot is meg tud szólaltatni menet közben, attól függően, a bennülők melyiket választják. A trükk lényege egyszerű, a hangos autót vezetője erősebbnek érzi, viszont vannak olyan modellek, például pont az elektromos autók és a hibridek, amelyekhez a gyártók kénytelenek hamarosan mesterségesen hangot előállítani, és nem csupán szórakoztatási célból. A tengerentúlon például előírás ez a fajta zajkeltés, így ugyanis megelőzhetőek azok a gyalogos- és kerékpáros gázolások, amelyek az autó halk üzemelése miatt történnek.
A Tesla amellett, hogy nagyszerűen imitálja a versenyautós hangot - bár eddig sem volt szerény a külseje -, a Brabusnak köszönhetően megjelenésében is sportosabb is lett. A matt fehér színű karosszériát helyenként karbon elemek tarkítják, így például az első lökhárítón. A nappali világítás buráját a szintén karbon kompozitból készült első hűtőrácsba integrálták, és ugyanígy karbonból készült a hátsó légterelő és a diffúzor is.
A roadster megkapta a Brabus saját, elöl 18, hátul 19 colos könnyűfém kerekeit, rá pedig alacsony gördülési ellenállású Pirelli P-Zero gumik kerültek, 215/35 és 255/30-as méretben. A beltérben kéttónusú, alcantara bőr sportülések várják az utasokat, és még a padlót is bőrrel borították.
A Brabus-Tesla Roadster a november végén nyitó Esseni Autószalonon mutatkozik be.