A Sport Air tanulmány a cég i miniautójának elektromos változatára, az i MiEV-re épül. A MiEV elnevezés, amellyel a gyártó minden áramos négykerekűjét ellátja, a "Mitsubishi Electric Vehicle", vagy a "Mitsubishi In-wheel Electric Vehicle" rövidítése is lehet. A másfél éve Tokióban bemutatott i MiEV Sport tanulmányhoz hasonlóan valószínűleg a Sport Airben is két kerékagy-motor dolgozik elöl, míg a hátsó tengelyt egyetlen elektromotor hajtja, összkerék-meghajtásúvá téve az autót. Mélyre, a két tengely közé tették a lítium-ionos akkumulátorokat a padlóban, hogy az i MiEV Sport Air súlypontja a lehető legalacsonyabban legyen.
Napelemeket tettek az autó orrára és a tetejére, hogy a kisebb fogyasztók energiaigényét ezzel fedezzék, ráadásul az üvegtetőt le is lehet venni, kabrióvá alakítva a kis sportautót. A korábban megjelent zárt i MiEV Sport 200 kilométeres hatótávolsággal bírt, csúcssebessége pedig 180 km/óra volt, valószínűleg az új tanulmány is legalább ilyen mutatókkal rendelkezik.