Az autó elkészülésére tulajdonképpen számítania lehetett, miután a gyártó tavaly már megjelentetett egy V12-es Vantage tanulmányt. A most elkészült szériaváltozat erőforrása 517 lóerős és 570 Nm-es csúcsnyomatékú. Bár még hivatalos teszteléseken nem mérték, az Aston Martin szerint a kocsi csúcssebessége 305 km/óra, és 4,2 másodperc alatt képes álló helyzetből 100 km/órára gyorsulni, amivel 0,1 másodperccel lenne gyorsabb a DBS-nél, és jóval lehagyná a 420 lóerős, gyengébb V8-as Vantage-et. Megjelent a műszerfalon a Sport gomb, aminek lenyomása után jobbak lesznek a motor gázreakciói, és a kipufogó is szebben zenél.
A hátsókerék-meghajtású autónak természetesen nem csak a motorján változtattak, a hatfokozatú manuális váltóval ellátott modell egy új részlegesen önzáró differenciálművet, és több új, könnyített alkatrészt is kapott. Ezeknek köszönhetően míg a V12-es motor 87 kilóval nehezebb a V8-asnál, az autó csupán ötven kilogrammal lett súlyosabb, tömege 1680 kg.
Javítottak továbbá a motortér hűtésén - amelynek nyoma nagy légbeömlők formájában látható a motorháztetőn -, de az erő növekedése a felfüggesztés keményítését és 15 mm-es ültetését is megkövetelte. Ennek eredményeként az új modell akár 1,3 g-s oldalgyorsulást is képes elérni kanyarokban, ami a legjobb érték az Aston Martinok között. 19 colos felniken gördül a V12-es Vantage, ezeken Pirelli P Zero Corsa gumik feszülnek, a lassítást elöl 398, hátul 360 mm átmérőjű szénszálas kerámia féktárcsák segítik, amelyek 12,5 kilóval könnyebbek a hagyományos fékeknél. Az autó orrán látható apró változtatások mellett a karosszérián még hátul is módosítottak egy új diffúzor hozzáadásával.
A V12-es Vantege-et az Aston Martin főhadiszállásán, Gaydonban gyártják majd a DBS, DB9 és más Vantage modellek mellett, de jelenleg még nem tudni, mennyibe fog kerülni, állítólag 140 ezer fontos árra lehet számítani. Ősztől kezdve 300-500 darabot fog készíteni belőle évente az Aston Martin.