Több mint kétszer annyi rendelés futott be a Tata Nanóra, mint ahány kisautó legyártását tervezik az első sorozatban. Összesen 203 ezren jelezték, hogy vennének a világ legolcsóbb autójának nevezett Nanóból, az igényeket április 25-ig lehetett leadni. Sorsolással fogják kiválasztani azokat a szerencséseket, akik valóban Nanóhoz juthatnak, nagyjából minden második érdeklődőnek van erre esélye.
Az indiai gyár hivatalos összesítése szerint a vevők hetven százaléka előleget fizetett, a maradék előre befizette az autó teljes árát. Húsz százalék az alapváltozatot, húsz százalék a közepes felszereltséget, a döntő többség viszont a legjobban felszerelt Nano LX-et választotta.
2009 júliusában kezdődnek a kiszállítások, a Tata tervei szerint 2010 végére mindenki hozzájut az első sorozatból származó autókhoz. Összesen 101 millió dollárhoz jutott hozzá a Tata a foglalásokból, a nyertesek előlege levonásra kerül a teljes árból, a többiekét visszautalja a gyár.