A Citroën a PSA új - a Peugeot 308-éhoz hasonló - hibrid-hajtásláncát használhatja az autóban, ha a vezetők rábólintanak a projektre. Ennek keretében az autó karosszériáját is átalakíthatják, aerodinamikusabbá téve a kocsit, a cél a 0,24-es érték, ami világrekord lenne. Az alacsony fogyasztás mellett ennek az is célja, hogy a nagy autó szén-dioxid kibocsátását 100 g/km alá csökkentsék. Ha mindez sikerülne a franciáknak, emissziós mutatóikban megelőzhetnék német és japán hibrid-riválisaikat is.
Ehhez a 163 lóerős HDi turbódízel motor és egy hozzá kapcsolódó, nagyteljesítményű generátort használnák, ami az első kerekeket hajtaná. A hátsókat egy elektromos motor mozgatná, emiatt az akkumulátornak és a vezérlő elektronikának is helyet kéne találni valahol az autóban. A C6 Eco start-stop rendszert, alacsony gördülési ellenállású kerekeket is kapna, de nincs kizárva másfajta újítások bevetése sem.
Hogy készül-e a modellből szériaváltozat, majd csak azután tudhatjuk meg, ha a biztosnak ígérkező tanulmány megjelenik 2011-ben. Mindenestre a PSA új hibrid-hajtáslánca annyi modellben bevethető, hogy a jövőben a Citroën C4, C5 és a Peugeot 308 és 407-utód is megkapja azt.