Új Fiat 500-változattal állt elő az Abarth, a 695 Tributo Ferrari az olasz sportkocsigyár mérnökeinek segítségével készült. Jelentős módosításokat hajtottak végre a kisautón, az 1,4 literes, turbós T-Jet motort például addig gyúrták, amíg teljesítménye "180 lóerő fölé" nőtt. Automatizált manuális váltót kapcsoltak a blokkhoz, az egység a kormány mögé szerelt fülecskékkel vezérelhető.
17 collos alufelniket raktak a Fiat 500 alá, a sokküllős dizájn a Ferrariét idézi. Komoly módosítás, hogy négydugattyús fékrendszert kapott az autó 284 milliméter átmérőjű tárcsákkal, valamint a felfüggesztéseket feszesebbre cserélték. Record Monza néven két fokozatban állítható kipufogóval gazdagodott a Fiat 500, segítségével lényegesen sportosabb a hanghatás 3000-es fordulatszám felett.
Scuderia vörös a fényezés, a karbonszálas kilincseket, versenycsíkokat, felniket és diffúzort "Versenyszürkére" fújták. Jórészt karbonszálas anyagból készült Sabelt sportüléseket szereltek az utastérbe, ezek a hagyományosaknál tíz kilóval nyomnak kevesebbet.
A műszerfalat a Jaeger készítette, a ferraris utánérzés letagadhatatlan, de éppen ez volt a cél. Limitált darabszámban készül a ferraris Fiat 500, legalábbis erről árulkodik, hogy az utastérben a sorozatszámmal nyomott fémplakettet is elhelyeznek.