Míg a Quattro-rajongóknak rossz hír lehet, hogy az A1 motorja csak az első kerekeket hajtja majd, a lépéssel könnyebbé tették a kocsit, és elkészítése is olcsóbbá vált, ami a kiskategóriás típus esetében jóval fontosabb az összkerékhajtásnál. Az autóhoz várhatóan csupán a hétfokozatú duplakuplungos S-Tronic váltó jár majd, és az Autobild információi szerint Európában legkésőbb jövő szeptembertől lesz elérhető. Ezt követheti 2011 végén egy ötajtós sportback verzió, majd 2012 elején jön a kabrió A1.
2011 februárjában érkezik meg a 180 lóerős felszerelt 1,4 literes TFSI motorral felszerelt S1 változat. A sportváltozat 6,9 másodperc alatt gyorsul majd álló helyzetből 100 km/órára.
Az Audi A1-et várhatóan a jövő tavaszi Genfi Autószalonon mutatja majd be a gyártó.