Október elején még arról szóltak a hírek, hogy a kínai BAIC a kifutó Saab 9-5 alkatrészeit és gyártástechnológiáját venné át, mostanra azonban kicsit módosult a helyzet. Az általában jól értesültnek számító Wall Street Journal vasárnapi számában arról írt, hogy az ázsiaiak rögtön két modellre is lecsaptak.
Nemcsak a 9-5, hanem a 9-3 is másik kontinensre költözik, a megállapodás értelmében a BAIC a műszaki megoldásokat saját modelljeibe építheti be, a motorokat és váltókat is használhatja. Az üzlettel a BAIC legalább némi kárpótlást kapott, hiszen a Koenigseggen keresztül korábban nem sikerült megszereznie a Saab részvényeit.
Szeretne már megszabadulni a GM a gyártól is, a vezetőség év végére tűzte ki a határidőt. December 31-ig kellene vevőt találni a 3400 embert foglalkoztató Saabra, amelyet egyben vagy részegységenként is hajlandó lenne már értékesíteni a GM.