Hivatalosan még egyetlen végleges, piacra szánt példány sem készült a konnektoros hibrid Chevrolet Voltból, de a General Motors máris a továbblépést tervezi. Bob Lutz alelnök a Detroiti Autószalonon azt nyilatkozta, hogy a belső égésű motor kihagyásával teljesen elektromos változat is készül majd a Voltból, hogy méltó versenytársa legyen a Nissan Leafnek.
Körülbelül 65 kilométert képes megtenni villanymotorja segítségével a Volt, mielőtt a generátorként funkcionáló benzinmotor bekapcsolna. Lutz szerint technológiai értelemben gyerekjáték, hogy teljesen elektromos kivitel is készüljön az autóból. "Nem nagy dolog, csak ki kell hagyni néhány alkatrészt" - mondta az alelnök.
Lutz felhívta a figyelmet arra is, hogy a villanyautók gyárilag megadott hatótávolsága optimális körülmények között értendő, az időjárás, a vezetési szokások és a domborzati viszonyok is csökkenthetik a tényleges kilométerszámot. Lutz például extrém hidegben csak 45 kilométert tudott megtenni a Volt villanymotorjával.