A brit AutoExpress szerint a Hondánál már dolgoznak a hibrid CR-Z sportosabb változatán, a Type-R teljesítménye 200 lóerő lehet. Marad a hibrid hajtáslánc, csak többet hoznak ki belőle, hiszen az alapmodell 122 lóereje nem is feltétlenül méltó egy sportkupéhoz.
A Honda házi tuningcége, a Mugen segít a fejlesztésben, a négyhengeres, 1,5 literes blokk teljesítményét 150 lóerőre tervezik felpumpálni. Mivel a CR-Z-t eredendően hibridnek fejlesztették, a mérnökök csak nehézkesen (és drágán) tudnák lecserélni a motort a Civic kétliteresére, így marad az erősítés. Izmosodik a villanymotor is, 20-ról 50 lóerősre, így érve el a 200 lóerős összeredményt.
Nemcsak a motorháztető alatt lesznek változások, átdolgozzák a felfüggesztéseket, a fékeket és sportos karosszéria-csomag is készül. Sport Plus néven egy új vezetési mód is megjelenik, amely sportosabb gáz- és kormányreakciókat ígér. Várhatóan jövőre mutatkozik be a CR-Z Type-R.