Legalább másfél éve nem titok, hogy lesz dízelmotorja az Infinitinek, azt is lehetett tudni, hogy a Nissan és a Renault közös fejlesztésű, háromliteres blokkja jelenik meg a kínálatban. Az első hírek 260 lóerőről és 550 Nm-es nyomatékról szóltak, utóbbi telitalálatnak bizonyult, a teljesítmény viszont valamivel kisebb lett.
238 lóerőt hoztak ki a blokkból, ami nem jelent túl nagy izmosítást: 2008-as párizsi premierje során 235 lóerővel mutatkozott be a Laguna kupéban. Inkább a nyomatéknövelésre koncentráltak a mérnökök, a Renault-féle 450 Nm-hez képest az Infinitinek szánt kivitel nagy előrelépés. 500 Nm-es nyomaték már 1500-as fordulattól rendelkezésre áll, az 550-es csúcs 1750 és 2500 között vág hátba.
Három modellben mutatkozik be az új motor idén, Genfben az EX30d és az FX30d érkezik, néhány hónappal később várható az M30d. Hétfokozatú automata váltót kapcsoltak a motorhoz, az EX-ben 8,4, az FX-ben 9 literes átlagfogyasztást produkál. A százas sprintet 7,9 másodperc alatt futja az EX, az FX-nek 8,3 másodpercre van szüksége.
Bejelentette az Infiniti azt is, hogy egy új sorozatgyártású modellről is lerántja a leplet, bár az M bemutatója csak Európa-premiernek számít. A BMW 5-ös méretű M szedán is benzines és hibrid hajtással is látható lesz, a dízelmotort csak később kapja meg.