Két elektromotort kapcsoltak a 480 lóerős, négyliteres sorhatoshoz, a bokszerrel ellentétben az elektromos egységek az első kerekeket hajtják, így összkerék-hajtású lett a versenygép.
Érdekessége a GT3 R Hybridnek, hogy Forma-1-es technológiát alkalmaztak benne a németek, így ahol normálisan az utasülés lenne, ott egy lendkerék dolgozik. Akár negyvenezres percenkénti fordulatszámra is képes, a fékezéskor keletkező energia pörgeti fel, az F1-ben a Williams fejlesztett tavaly hasonló KERS-es megoldást, de végül nem vetették be.
Amint a rendszer összegyűjtötte a megfelelő mennyiségű energiát, gombnyomásra 160 lóerőt szabadít az első tengelyre, a teljesítménylöket hat-nyolc másodpercig tart.
Első versenypályás debütálása a májusi nürburgringi 24 óráson lehet az új hibridnek, de a Porsche a Le Mans-ba is elvinné - 2012-ben.