Formica természetesen elnézést kért a vásárlóktól a visszahívás kellemetlenségeiért, de azt is elmondta, hogy Európában nem tartanak attól, hogy akár egyetlen balesetet is okoznának a hibás pedálok. Jól halad a visszahívási kampány, napi 50 ezer autót javítanak meg, a készleteken lévő autókban március közepéig az összes hibás alkatrészt kicserélik. Országonként változó, hogy a már eladott autókban milyen hamar cserélik le a gázpedálokat, Magyarországon állítása szerint március végéig az érintett autók 90 százaléka át fog esni a kényszerű szervizlátogatáson, de július végéig az összes Európában érintett Toyota 90 százaléka is túl lesz már rajta. Hétvégén is, napi 24 órában üzemel a forró drót, ahol az ügyfelek hívását várják, de a tulajdonosok az interneten is megtudhatják, hogy a saját autójukat be kell-e vinni a szervizbe.
Csak a visszahívás után beszélt az újdonságokról az elnökhelyettes. Az egyik új modell a Prius hajtásláncával felszerelt Auris hibrid, a HSD, amely nyártól lesz megvásárolható. Beleültem, az utastérben szinte az egyetlen megváltozott elem a Priusból érkezett apró sebességváltó-előválasztó kar, kívülről pedig a kék emblémáról és a kissé más hűtőmaszkról lehet felismerni. Pont olyan takarékos és tiszta üzemű, mint a donor, és ami a legjobb benne, hogy várhatóan olcsóbb lesz nála. Kiállították a modellfrissítés utáni RAV4-et is, a kompakt szabadidő autó frontrészét az Európában nem kapható Camry stílusában rajzolták át, szerintem a régi orral szebb volt.