A hosszabb tengelytávú modellek legfőbb felvevőpiacán, Kínában mutatja be az Audi az A8 nyújtott változatát, az L utójelű változatot. Nem változott az autó szélessége, magassága minimimálisan, két milliméterrel nőtt, a teljes hosszúság 5267, a tengelytáv pedig 3122 milliméterre módosult. Ez pontosan 13 centiméteres növekedést jelent, a kisebb modellekhez hasonlóan, az újdonság is a jól ismert, alumínium térhálós vázra épül.
A növekedésből a hátsó ülésen ülők profitálhatnak, hatalmasra hízott a lábtér a két különálló szék előtt, amelyek opcionálisan hűtő-fűtő funkciót is kínálnak. Nagyobbak lettek a hátsó ajtók, hogy még kényelmesebb legyen a beszállás az utastérbe, a két hátsó ülés közötti rekeszből kihúzható konzol rendelhető szintén felárasan, amely többek között egy kisasztalt és apró hűtőszekrényt rejt.
Szerepel a palettán a normál tengelytávú változat összes motorja, az eltérő hűtőráccsal és kipufogóvégekkel készülő csúcsváltozat a teljesen átdolgozott W12-essel érkezik. Kereken 500 lóerős a 6-ról 6,3 literesre fúrt blokk, amely a nyolcfokozatú Tiptronic váltóval 4,9 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az autót. 625 Nm a maximális nyomaték, az átlagfogyasztás 12 liter száz kilométerenként.