Hajthatatlan a Daimler a Maybach jövőjével kapcsolatban, a luxusmárkának végleg befellegzett, de a szép búcsú kedvéért egy utolsó frissítésen még átesett az 57 és a 62. Pekingben tartották a modellek premierjét, a módosítások azonban minimálisak.
Csupán az S-változatok 12 hengeres motorja erősödött 18 lóerővel, immár 630 a csúcsteljesítmény, az átlagfogyasztás hat tized literrel csökkent. Az alapváltozatok műszaki adatlapját nem írták át.
Új az első lökhárító, a LED-es fényszórók, áttervezték a hűtőrácsot és a motorháztetőt, illetve hátul is simítgatták kicsit a karosszáriát és a lámpaburákat. 11 milliméterrel nőtt a teljes hosszúság és 17-tel a szélesség a módosítások nyomán.
19 colos felniket kaptak az alapmodellek, 20-asokat az S-variánsok, a Maybach azt mondja, hogy a módosítások javították az autók aerodinamikáját, így az utastérben csökkent a szél- és menetzaj. Vezetéknélküli internetelérés, 19 colos hátsó képernyő és a hosszú tengelytávú modellekben új panorámatető rendelhető, mely gombnyomásra áttetszővé vagy opálosra változtatható.