Nehezen barátkoztak meg a Subaru-rajongók az ötajtós Impreza WRX STi-vel, hiszen sokáig szedánként készült a modell. New Yorkban bemutatkozott az új négyajtós változat, mellette pedig a frissített ferdehátút is kiállították a japánok.
Motorikusan nem hozott újdonságot a szedán, ugyanaz a 305 lóerős motor dolgozik benne, mint az ötajtósban, a Subaru viszont sietett kiemelni, hogy szuperkönnyű 18 colos felniket szereltek rá, melyek érezhetően csökkentik a rugózatlan tömeget.
A négyajtós méretes hátsó szárnya a csomagtartó teljes szélességét lefedi. Azt állítja róla a Subaru, hogy segítségével egyetlen millimétert sem emelkedik az autó hátulja, mely tempós kanyarokban lehet nagy segítség.
Ami a ferdehátú frissítését illeti, új a lökhárító és a hűtőrács, de ezt csak az elvakult rajongók fogják kiszúrni. Ezen kívül új szilentblokkokat építettek be, csökkentették a hasmagasságot, elöl 15,6, hátul 53 százalékkal feszesebb rugókat, és 1 mm-rel vastagabb kanyarstabilizátorokat építettek be.