Elkészült a Peugeot 308 eddigi legerősebb változata, a 200 lóerős modellt GTI névre keresztelték a franciák. Egyelőre kizárólag ötajtósként lesz elérhető az újdonság, amelybe a PSA-BMW közös fejlesztésű, 1,6 literes, kettős leömlésű turbómotor került, 200 lóerős csúcsteljesítménye 5500 és 6800 közötti fordulatszám-tartományban elérhető.
275 Nm a csúcsnyomaték 1700-4500-as fordulatszámig, az erőt hatfokozatú manuális váltó továbbítja az első tengelyre. 7,7 másodperces százas sprintet ígér a Peugeot, az egykilométeres távot 27,8 másodperc alatt futja az autó, miközben átlagfogyasztása mindössze 6,9 liter - papíron.
Új felfüggesztések készültek a GTI-hez, sportosabb a kormányrásegítés, a hasmagasság egy centiméterrel csökkent. Előre 340, hátulra 290 milliméter átmérőjű tárcsák kerültek, a felnik 18 colosak. Nem túl komolyak a külső módosítások, átalakult az első lökhárító, a tetőre jelképes légterelő kerül, hátul pedig dupla kipufogóvégek fénylenek a diffúzoros betétben. Sportülések, sportkormány és alumínium betétek kerültek a kabinba, a GTI Franciaországban júniustól kapható.