Sikeres Forma-1 autók és a legendás McLaren F1 megkonstruálása után a praktikusabb, környezetbarát járművek irányába terelte cégét a híres brit dizájner.
Új miniautója alig 575 kilogrammot nyom, 2,4 méter hosszú és 1,3 méter széles. Méretei okán nagyon alkalmasa a túlzsúfolt városokban történő közlekedésre, a fordulásához például elég egy hat méter átmérőjű kör is, így egy kétsávos úton tolatás nélkül is megfordulhat. Magassága is csak másfél méter, így a Smart Fortwonál is kisebb, mégis három ülést sikerült belepréselni. A sofőr középen ül, mögötte jut hely a két utasnak, pont úgy, mint a McLaren F1 szupersportkocsiban. Ennél is meglepőbb, hogy egy személlyel 720 literes rakteret kínál a T25, ugyanis a két oldalsó ülés lehajtható. Hagyományos ajtók helyett az autó egész eleje felnyílik, megkönnyítve a beszállást. A csővázas, műanyag karosszériás autócska a legszigorúbb biztonsági előírásoknak is megfelel, a passzív biztonságot merev utascella és Forma-1-es technológiához hasonlóan kialakított gyűrődőzónák, az aktívot pedig menetstabilizáló elektronika és blokkolásgátló biztosítja.
Benzines motorja háromhengeres, 660 köbcentiméteres, és hátul kapott helyet, és a hátsó kerekeket hajtja egy robotizált, ötfokozatú váltón keresztül. A T.25 menetteljesítményei jónak ígérkeznek - a motor hétezres fordulaton 51 lóerőt tud, és elég az 57 newtonméternyi nyomatéka egy ilyen kis kasztnihoz.
Maximális sebességét 145 km/órában adták meg, gyorsulása százra 16,2 másodperc, ezzel nagyjából a Smartok szintjét hozza. Mindössze 3,8 liter az átlagfogyasztása, szén-dioxid-kibocsátása pedig 86 g/km. Még ennél is környezetbarátabb lesz a T.27 nevű elektromos változata, amelyről már korábban írtunk. Árkalkulációt még nem hoztak nyilvánosságra, de a 2012-ben induló gyártásig még biztos hallunk felőle.