Japánban limitált szériában árulják az autót, ami különleges kiegészítőivel tűnik ki a többi Legacy közül. Tuned by STI, avagy az STI hangolta - ez a tS felirat jelentése. A csomag kapható a kombi karosszériához is, de a 2,5-ös, turbós boxermotorhoz nem nyúltak hozzá.
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
Szerencsére a futóműhöz hozzányúltak, Bilstein gátlók kerültek az autóba, amihez az STi rugóit párosították. Erősebbre cserélték a stabilizátorokat, valamint toronymerevítőt is kapott az új sportos Legacy. A megnyerő fellépésről a sportkipufogó és tizennyolc colos könnyűfém kerekek gondoskodnak az új frontkötény és diszkrét hátsó szárnyak mellett.
Több figyelmet kapott a beltér - teljesen új a műszerfal, alcantara és bőrkárpitozású sportüléseket kapott, amit piros varrással tovább vadítottak. Ugyanígy, bőrrel van húzva a váltószoknya és a kézifékkar is. A már máshonnan ismerős remek STI sportkormány is bekerült az autóba, sőt még a padlószőnyegek is STI feliratosak.
Japánban tíz millió forint körül lehet megvenni a Legacy 2.5GT tS-t, legnagyobb sajnálatunkra egyelőre nem terveznek belőle balkormányos, európai változatot.