Már nemcsak a Tata dicsekedhet azzal, hogy (akár) nyolc év garanciát ad személyautóira, a General Motors is az indiai gyártó példáját követi. Ráadásul egy problémásnak mondható alkatrészre, a konnektoros hibrid Chevrolet Volt lítium-ion akkumulátorára jár ekkora (vagy 160 ezer kilométeres) jótállás, a garancia az akku összes, 161 darab elemére vonatkozik.
Értékesítés esetén a garancia bármilyen papírmunka és költség nélkül az új tulajdonost is megilleti. Sajtóközleményéhez egy ábrát csatolt a General Motors, amelyen természetesen jól látható, hogy a jövőre piacra kerülő Volthoz tartozó garancia mellett eltörpül a Tesla Roadster akkumulátorához járó hároméves jótállás.
150 lóerős, 370 Nm csúcsnyomatékú villanymotor kerül a Chevrolet Voltba, egy feltöltéssel 65 kilométert képes megtenni. Az akkumulátor lemerülése esetén az 1,4-es benzinmotor generátorként kapcsolódik be a hajtásba, 547 kilométerre növelve a hatótávolságot.