Ötletes marketing-stratégiát dolgozott ki a BMW legújabb, egyelőre csak prototípusként létező modellje népszerűsítésére, melyről hivatalosan annyit tudni, hogy "több mint a 6-os sorozat, de még nem érte el a fejlesztés utolsó szakaszát."
A BMW különböző nyilvános megosztókra feltöltött gyári kémfotókkal és videókkal promózza a sportkocsit, amelyről elvileg írni sem szabadna, legalábbis erre utal az autó bemutatására létrehozott dontblogaboutthis.com domain.
Ügyes húzás, így valóban mindenki odafigyel a prototípusra, mely a jelelnlegi 6-os sorozat hátsó részével, de a tavalyi Frankfurti Autószalonon bemutatott Vision EfficientDynamics sporthibrid orr-részével készült.
Aerodinamikailag optimalizált felniken és alacsony gördülési ellenállású, keskeny gumikon fut a tanulmány, a videókról úgy hallatszik, mintha villanymotor hajtaná, a jelek tehát arra utalnak, hogy a bajorok valamilyen formában szeretnék megvalósítani a tavalyi koncepciót.