Párizsban debütált a Jaguar új szupersportkocsi-tanulmánya, a C-X75, amelybe négy villanymotor és az akkumulátorok töltéséről gondoskodó két, kisméretű, Bladon Jets gázturbinás motor került. Nem tűnt többnek egyszerű játéknál a koncepció, a brit márka azonban már tervezi a sorozatgyártást.
Két elképzelés is született, az egyik szerint ezer, a másik alapján kétezer autó készülhet, előbbi esetében nagyrészt kézi munkával és alacsonyabb gépköltséggel, utóbbi esetében nagyobb szerepet kapna az automatika, de így a gyártósor összeállításra is többet kell költeni.
Akármelyik elképzelés is lesz a nyerő, messze van még a szériaváltozat, legalább öt-hét évet kell várni rá. Ebből két-három évet tesz ki a gázturbinás technológia finomítása, további három-négy év, amíg autó hajtásláncába lehet integrálni. A gázturbinás motorok mellett szól, hogy a Jaguar szerint fejlesztésük jóval kevesebbe kerül, mint egy azonos kategóriájú, hagyományos belső égésű motoré, körülbelül száz darabbal kevesebb alkatrészből épülnek fel.