Mostantól nehéz lenne tagadni, hogy az Eos a Golf technikájára épül, annyira hasonlítanak már az előbbi modellfrissítése után. A kupé-kabrió új hűtőmaszkot és golfos fényszórókat kapott patkó alakú LED sorral, amely a nappali fényt biztosítja. Természetesen lecserélték a lökhárítókat is, a hátsóba még egy diffúzort is tettek, ezen kívül a diódás hátsó lámpák is teljesen újak. Összességében elmondható, hogy a ráncfelvarrás igen jól sikerült, az Eos sokkal egységesebb, esztétikusabb látványt nyújt, mint korábban.
A külsővel ellentétben a beltér alig változott, némileg átalakult a középkonzol, nagyobb felbontású lett a színes képernyő, új a klímavezérlő panel, ezen kívül új színek és kárpitok jelentek meg.
A motorok változatlanok maradtak, de a kétliteres, 140 lóerős dízel átlagfogyasztását a start-stop rendszerrel és a fékenergia visszatáplálással sikerült 5,5-ről 4,8 literre leszorítani.
Több új tétel is felkerült az extralistára. Ezek közül említést érdemel a Light Assist és a Park Assist, előbbi automatikusan átvált távolságiról tompított fényre, ha szembejövő autót érzékel, utóbbi pedig automatikusan bekormányozza az autót a parkolóhelyre, a vezetőnek csak a pedálokat kell kezelnie. Felárért már a slusszkulccsal sem kell bajlódni, ugyanis kulcs nélküli rendszer is kérhető.
Szintén újdonság, hogy a tetőt már kívülről, távirányítással is lehet nyitni-csukni, valamint az is, hogy már olyan bőrkárpitozás is rendelhető, amelyik visszaveri a napsugarakat, és így kevésbé hevül fel.
A felújított Eos világpremierje a novemberi Los Angeles Motor Show-n lesz, az európai értékesítése pedig 2011 januárjában indul.