Szerencsére a bukásokat az autók kivételével mindenki épp bőrrel megúszta, de azért eléggé kellemetlenül érezhették magukat az érintettek. Kovalainent az eset olyannyira megviselte, hogy a későbbiekben nem is folytatta a versenyt.
A kettő közül a nagyobb baki első ránézésre Heikki Kovalainen bukása volt, amely rémisztő lett. A korábbi győztes finn az első fordulóban rögtön Sebastien Loebbel került össze, amit nagyon komolyan vett, de így is elvesztett. A leintés után elvesztette uralmát az Audi R8 felett és alaposan leamortizált az autót, valamint a pályát. Később kiderült mi volt a furcsa bukás oka: Kovalainen még a kör közben valahol odaérintette az autó jobb hátulját a falhoz, amitől a futómű megrongálódott. Szerencsétlenségére pont a célegyenesben el is tört, és a jobb hátsó kerék rögtön befordította az autó egy olyan irányba, amiből már nem tudta kiszedni az R8-at a finn. A bukást tehát sokkal inkább technikai hiba okozta, mint vezetéstechnikai.
Michéle Mouton azonban már nem foghatja erre a nagyon ciki borulását, amelyen mindenki nagyon meglepődött. Mouton korábbi rali-versenyző, sőt futamgyőztes a világbajnokságon, de ennél is fontosabb, hogy a Race of Champion kitalálója és főszervezője a kezdetektől fogva. Ebből adódóan általában csak látványos bemutatókörökön szokta vezetni a régi idők raliautóit, már többször ment a legendás Audi S1-essel is. Most is megkapta a lehetőséget, de nem sokáig jutott. Az egyik kerékvető megbillentette az Audit, amelyet Mouton nem vett túl komolyan, így szépen fel is borult. Az esetet Michael Schumacher is vigyorogva követte végig, Mouton asszony pedig nem győzött elnézést kérni, hiszen egy legendás versenyautót tört össze.