A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

Nem éri meg a kompresszoros 1.4 TSI-motor gyártása a VW-nek

Vágólapra másolva!
Hamarosan leállítja a turbóval és kompresszorral lélegeztetett 180 lóerős 1,4 literes TSI motor gyártását a Volkswagen. Állítólag nem gazdaságos a gyártás, ráadásul a mai technikai színvonalon már egyetlen feltöltő is elegendő ekkora teljesítmény eléréséhez.
Vágólapra másolva!

Fotó: Tuba Zoltán [origo]
Fotó: Tuba Zoltán [origo]

Remek a 2009-es és 2010-es Év motorja, csak drága a gyártása

Sikeres piaci szereplése ellenére hagyományos turbófeltöltősre cseréli az 1.4 TSI benzinmotor erősebbik, 180 lóerős változatát a Volkswagen. A turbó és kompresszor beépítésével kiugró hengerűrtartalom/lóerő arányú motor a tömegcsökkentő-filozófia egyik jelképe lett, 2009-ben és 2010-ben is elnyerte az Év motorja díjat. Képességeiről mi is meggyőződtünk a Skoda Fabia RS menetpróbáján és a Seat Ibiza Cupra tesztjében, a konszern vezetősége azonban ma már túlságosan bonyolultnak és drágának tartja az egység előállítását. A jelenlegi technikai színvonalon már nincs szükség az összetett rendszerre, egyetlen feltöltő is képes ekkora teljesítményt kicsikarni egy 1,4 literes motorból.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!