Formailag a 370Z továbbgondolásának tűnő, elektromos tanulmányt mutat be a Nissan a Genfi Autószalonon. Százas tempóra kevesebb mint öt másodperc alatt gyorsul a hátsókerék-hajtású sportkocsi, melynek elkészítéséhez a Nissan Leafben debütált technológiákat használták fel.
Nagy különbség a Leaf és az Esflow között, hogy a sportkocsiba két elektromotort szereltek, melyek teljesítményét nem részletezte a Nissan sajtóanyaga. Mindkét motor a hátsó tengelyhez került, a nyomaték lehető legjobb optimalizálása végett önállóan tudják forgatni a hátsó kerekeket.
Szintén a Leafből érkezett az akkumulátor, amelynek teljesítményét kicsit felpumpálták: 240 kilométeren keresztül tudja táplálni a két villanymotort. Alumíniumból készült a váz, kompozit anyagból a karosszéria, melybe bukókeretet is építettek.
Egyszerű, letisztult a koncepció utastere, kialakítása során a súlycsökkentés volt az elsődleges szempont. A kabinról még nem mutatott fotót a Nissan.