2007-ben a piaci felmérések alapján még évi 2000 darabos szériát terveztek az Aston Martin Rapide számára, de a luxusautó-piac közben összeomlott. A kereslet egyre kisebb a Porsche Panamerával versenyző négyajtós kupé iránt. Az Aston Martin néhány nappal ezelőtt bejelentette, hogy szerződést bont az osztrák Magna Steyrrel, és a luxussportautó gyártását 2012 második felében átköltözteti a nagy-britanniai Gaydonba. Bár az angolok elégedettek az osztrák gyártási minőséggel, az elmúlt években sokat fejlesztettek hazai üzemükön. Sokkal rugalmasabb és hatékonyabb lett.
Darabszámaik nem növekedtek látványosan, de összesen nyolcféle modell gyártására képesek, így már jut hely a Rapide számára is. Az újabb bejelentés tovább árnyalja a cég döntését, hiszen egyelőre évi 1250-re csökkentik a példányszámot. Az is elképzelhető, hogy ennél is kevesebbet készítenek majd belőle, és nem kizárt, hogy a többi modellből sem gurul ki annyi a kapun, mint eddig. Bárhogyan dönt a vezetőség a jövőben, a szerződésbontás önmagában is tízmillió fontos (hárommilliárd forintos) költséget jelent az Aston Martinnak.