A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNKoch Máté
12:25VívásMate Tamas Koch-Grabiel Lugo
HUNPupp Réka
12:25CselgáncsReka Pupp-Sosorbaram Lkhagvasuren
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
NyílNyíl

Három új roadster a VW-konszerntől

Vágólapra másolva!
Nyitott kétülésest kap a Volkswagen, az Audi és a Porsche is.
Vágólapra másolva!

Közös, hátsókerék-hajtású padlólemezre és elektronikára épülnek a Volkswagen-konszern készülő új nyitott tetős modelljei, mégis teljesen más célközönségnek szólnak. A Volkswagen, az Audi és a Porsche kínálatában megjelenő roadsterek egytől egyig eltérő külsőt kapnak, az Audi formavilága például az E-tron Spyderből építkezik majd.

A Porsche a legendás 550 Spyder megoldásaiból merít, amelyet 1953-ban mutattak be. Ismertek a Volkswagen tervei is, hiszen a BlueSport névre keresztelt roadster már 2009-ben bemutatkozott, formavilágán keveset változtatnak.

Különbözőek lesznek az utasterek is, minden modellbe olyan műszerek kerülnek, amelyek az adott márka arculatára jellemzőek. Egyedi karakterisztikát kapnak az újdonságok, a motorok között is jelentős eltérések lesznek: míg az Audiba valószínűleg a négyhengeres, kétliteres turbós és az öthengeres, 2,5 literes turbómotor kerül, addig a Porsche számára teljesen új, négyhengeres, kétliteres blokkot fejlesztenek. Ezen a motoron a Porsche weissachi fejlesztési központjában dolgoznak.

Többféle változat készül a motorból, a legerősebb, duplaturbós kivitel 380 lóerős lehet. A Volkswagen kínálatában a legtakarékosabb egységek jelennek meg, a belépőmotor az 1,4 literes turbó 170 lóerős változata lesz.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!