Miután a világ legolcsóbb autójának számító Tata Nanó eladásai folyamatosan csökkennek (48 százalékot zuhantak az elmúlt két hónapban), ezért az indiai Tata Motor, inkább a tulajdonában lévő angol luxusmárkákat erősíti. Az Automotive News beszámolója szerint a következő öt évben 1,5 milliárd fontot fognak a Jaguárok és a Land Roverek fejlesztésére költeni.
Az új Jaguar és Land Rover modellek között lesz jó pár hibrid is, a tervek szerint Jaguar márkanév alatt két hibridet is fejlesztenek: egy belépő szintű szedánt és egy szupersportautót, előbbi a BMW 3-as sorozatának, utóbbi, pedig a 2013-tól kapható i8-nak lehet a konkurense.
Miközben a Land Rover rekord eladásokat döntöget az új Evoqe nevű modelljével, addig a Jaguár célja, hogy új termék piacra dobásával fordítson a csökkenő keresleti mutatókon. A Land Rover és a Jaguar a Tata Motors éves nyereségének 57 százalékát adta, ami négy százalékkal haladta meg a tavalyi értéket.