"A Toyotát kritizálják, mert csöndes, és nem túl offenzív, túl barátságos az imázsa, miközben hiányzik belőle az érzelem" - nyilatkozta az 50 éves Nagaja, aki a Lexus LS első és harmadik nemzedékét, a második generációs Lexus GS-t és a második generációs Toyota Priust is tervezte.
"Dinamikusabbak, maszkulinabbak, sportosabbak leszünk, határozott formanyelvünk lesz, amely reprezentálja majd a céget és a márkát."
Az új irány első képviselője minden bizonnyal a hátsókerék-meghajtású sportautó, az FT-86-os lesz. Arra a kérdésre, hogy az új irány nem fogja-e elriasztani a tradicionális Toyota-vásárlókat, Nagaya így válaszolt: "A Camrynek széles vásárlói bázisa van, akik nem akarnak valami olyat, ami túl agresszív. De az FT-86-nak olyan felelősség is nyomja a 'vállát', hogy a kínálat egyik fénypontja legyen."
A dizájnfőnök a frissített Avensisről beszél Frankfurtban
A dizájnfőnök a Priusról beszél Frankfurtban
A dizájnfőnök az FT-86-ról beszél Frankfurtban