Gordon Murray a Forma-1-ben kezdte pályafutását, majd miután a pálya mellett maradandót alkotott, a kilencvenes években megtervezte minden idők egyik legjobb szupersportautóját, a McLaren F1-et. A mérnök az utóbbi időben egyre több figyelmet fordított a tiszta üzemű hajtásláncokra, így az autózás gyorsabbá tétele helyett a hatékonyságra koncentrált.
Néhány évvel ezelőtt elkészítette saját városi autóját, a T.27-et. Miközben több céggel is tárgyal a különleges apróság szériagyártásáról, egy újabb projektbe kezdett. Visszatért a gyökerekhez, de nem fordított hátat az új őrületnek sem, így született a T.32 nevű elektromos sportkocsi. A karbonszálas karosszériák specialistájával, a Toray Industries-zal közösen készítette el új autóját, a Mitsubishi i-MiEV elektromos hajtásláncára épülő sportkocsit.
Bár csak 65 lóerős, ehhez a teljesítményhez csupán 850 kg-os önsúly tartozik, melyből csak az akkumulátorok nyomnak 290 kg-ot. 0-ról 100-ra 11,4 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 146 km/óra. A kilenc hónap alatt fejlesztett, furcsa külsejű autóról Murray azt mondta: "A súlycsökkentés a leghatékonyabb és leginkább környezetbarát módja a teljesítmény növelésének."