Világszerte számtalan rajongója van az amerikai hosszított limuzinoknak, melyek rendszerint egy alapkivitelű szedán félbevágásával készülnek, a karosszéria megtoldását pedig kisebb-nagyobb manufaktúrák végzik. Már többen is bebizonyították, hogy nem csak a szögletes amerikai nagyautók alkalmasak erre, köztük az angol Dan Crawley, aki egy Ferrari 360 Modenát alakított át limuzinná.
200 ezer fontot, mintegy 66 millió forintot költött az alaposan előkészített átépítésre, mely során 3,5 méterrel megnyúlt, de csupán 160 kilóval lett nehezebb a sportautó. A limuzin mércével pehelysúlyú, 1390 kg-osra hízott, 400 lóerős Modena kiérdemelte a világ leggyorsabb limuzinja címet és egyben a leghosszabb Ferrari is lett.
A gyáriak viszont ezt már nem nézték jó szemmel, és perrel fenyegették Crawleyt, hogy szedjen le minden logót és feliratot a kocsiról, ami a származására utal, ugyanis a drasztikus átalakítás után többé nem tekintik Ferrarinak, és nem szeretnék, ha valaki tévesen azt hinné, hogy az olasz gyárból származik a különlegesség. Crawley értetlenül áll a cég álláspontja előtt, állítása szerint ugyanis kikérte a gyáriak véleményét, mielőtt hozzáfogott volna a munkához, az olaszok pedig akkor még nem tiltakoztak a projekt ellen.
A Ferrari mindig is kényes volt a jó hírére, csúcsmodelljeiket például nem is veheti meg akárki, a vevőjelölteknek több Ferrarival és megfelelő vezetői tudással kell rendelkezniük, így próbálják elkerülni, hogy a felelőtlen vezetők a márka rossz hírét keltsék.