Dicséretes dolog a zöld gondolkodás, de a japánok rájöttek, hogy maradt még a földön egy maroknyi autórajongó, akik a benzin elégetésének minden percét élvezni szeretnék. Hamarosan kapható lesz új sportautójuk, a GT 86, luxusmárkájukat, a Lexust hamarosan sportosabbra faragják, és teret engednek házi tuningcégüknek, a Gazoo Racinggel együttműködő MN Tuningnak is. Már 2009-ben is készítettek száz darabot a megpiszkált iQ miniből, amit tavaly tovább erősítettek, az idén pedig egy még izmosabb kiadással készültek a tokiói tuningkiállításra.
A kompresszoros iQ már 130 lóerőt teljesít, ez nem sok a korábbi 121-hez képest, de az egy tonnát el sem érő apróságnál sokat számít. Szokás szerint komolyan vették a munkát, és nemcsak a motort piszkálták meg, hanem nagyobb teljesítményű kipufogót, erősebb fékeket és sportfutóművet is kapott. Alaposan átalakították a külsejét is, az új lökhárítónak és a sárvédő-szélesítéseknek köszönhetően megdöbbentő az összhatás, ez az eddigi leglátványosabb iQ-változat. A 16 colos kerekekkel és sportülésekkel szerelt apróságból újabb 100 példány készül majd.
Hamarosan kapható lesz Japánban a Yarishoz tervezett tuningcsomag is, amely az iQ-hoz hasonlóan teljesen átformálja a városi kisautót. 1,5 literes motorjára turbófeltöltőt szereltek, így 180 lóerős lett, 220 Nm nyomatékkal, amit egy ötfokozatú kézi váltón át juttat az első kerekekre. A Yarisszal, illetve belpiacos nevén Vitz-cel sem végeztek félmunkát, sportfutóművet és hozzá való 18 colos kerekeket is csavaroztak alá. A jelentős teljesítménynövelést kívül vad optikai csomaggal, belül sportülésekkel, kisebb kormánnyal és átalakított műszeregységgel hangsúlyozzák. Amíg nem készül újból hivatalos sportváltozat, addig a GRMN csomagja marad az egyetlen lehetőség a hot hatch rajongóknak.