A Toyota és a Subaru is kihoz egy fapados kivitelt a közösen fejlesztett élményautóikból. A GT 86 RC és a BRZ RA nagyon hasonló koncepció alapján született: dobáljunk ki minden olyan dolgot, ami egy tuning őrültnek, vagy egy versenyzőnek fölösleges. A fényezetlenek a kilincsek és tanksapka csak a kezdet, nincs ködlámpa, a sportautók furcsa 16 colos acél felniket kaptak, sőt a Toyotán még a lökhárító is fényezetlen. Belül minden feleslegestől megszabadultak, így nincs légkondicionáló, hifi, hangszórók, mellőzték a szőnyegeket, könnyűfémből vannak a pedálok, és a kormányon, kéziféken és a váltón sincs bőrbevonat, hanem egyszerű műanyag. A két gyártó még a motortakaró műanyaglapot is kidobta az autókból.
Ezekben már önzáró hátsó differenciálmű sincs, a hátsó fékek sem hűtöttek már. A motor érintetlen, kizárólag hatfokozatú kézi váltóval párosítják. Ennek megfelelően minimum 20 kg-ot könnyítettek az autón, de még ennél is fontosabb, hogy ezek a modellek sokkal olcsóbbak, körülbelül 5000 eurót (kb 1,5 millió Ft) spórol az ügyfél.
Sajnos a Japánok ismét kitoltak velünk, ugyanis ezeket az érdekes példányokat egyelőre csak Japánban kívánják árusítani, pedig Európában és az Egyesült Államokban is biztosan lenne igény rájuk.