Már a márciusi Genfi Autószalonon kiállította a tengerentúli változatoktól hangyányit eltérő új CR-V-t a Honda, a műszaki adatokkal azonban akkor még adós maradt. Az európai verzió módosított első lökhárítót, LED-es nappali fényeket és LED-es hátsó lámpákat kapott, valamint új házba csomagolták külső visszapillantókat.
Az új CR-V 4570 milliméter hosszú és 1650 milliméter magas, elődjénél 5 milliméterrel rövidebb és 30 milliméterrel alacsonyabb. A szélesség változatlan maradt. A csomagtartó 589 literes, lehajtott ülésekkel 1648 literes raktér alakítható ki, ez 148 literrel több, mint az aktuális modellben. 140 milliméterrel nőtt a rakfelület maximális hossza, a perem magasságát 25 milliméterrel csökkentették. Az európai modell elektromos csomagtérajtóval is rendelhető.
Összesen három motorral lesz kapható az új CR-V. A továbbfejlesztett, kétliteres benzines teljesítménye 150-ről 155 lóerőre ugrott, a legnagyobb nyomaték 190 helyett 192 Nm. A 2,2 literes dízelmotor továbbra is 150 lóerős, nyomatéka maradt 350 Nm, de szén-dioxid-kibocsátása a benzineshez hasonlóan nagyjából tíz százalékkal csökkent. A vadonatúj, 1,6 literes dízel teljesítménye 120 lóerő, legnagyobb nyomatéka 300 Nm, ez a motor a következő év elejétől rendelhető. Újdonság, hogy a CR-V fronthajtással is rendelhető, csak a 2,2 literes dízelhez kapcsolódik kizárólag összkerékhajtás.