Egy San Franciscó-i rendezvényen mutatta be a Lexus a frissített LS-t. Főleg a nagy szedán eleje alakult át, megkapta az új, sportosabb hűtőrácsot. Oldalról és hátulról nem nagyon különbözik a megújult LS elődjétől, bár a japánok a hátsó lámpaburákat is lecserélték.
Az utastérben a műszerfal és a középkonzol változott, utóbbi hatalmas, majdnem 13 colos színes képernyővel gazdagodott. A motorkínálat a teljes sorozatban változatlan maradt, az LS 460 4,6 literes V8-asa néhány lóerővel erősebb lett, az LS 600h hibrid ötliteres V8-asához és két elektromotorjához viszont nem nyúltak.
Merevebb karosszériával készül az összes LS, új alkatrészek kerültek a futóműbe, újrahangolták a kormányművet és a fékrendszert. Az LS 460 F Sport légrugós felfüggesztésekkel és tíz milliméterrel alacsonyabb hasmagassággal készül.