A kínai BYD változtatott néhányszor az F3 utódjának szánt modell nevén, az autó legkülönlegesebb funkciója, a távirányítási lehetőség azonban maradt. A végül Su Rui névre keresztelt szedán távirányíthatósága természetesen korlátozott: maximum 2 km/órás tempó érhető el és csak akkor működik, ha az irányítást végző személy a járműtől maximum tíz méterre tartózkodik.
Az autó motorja is elindítható a távirányíthatóval, ezt követően bármilyen irányba lehet manőverezni vele. A kínai mérnökök elsősorban a szűk, az autón belülről nehezen felmérhető parkolóhelyekre való bemanőverezéshez találták ki a funkciót, de esőben is hasznos lehet azok számára, akik tíz métert sem hajlandók ázni. A Su Rui kétféle motorral, 110 lóerős, 1,5-ös négyhengeressel és 155 lóerős, 1,5-ös turbóval kapható, utóbbihoz (valószínűleg a hatfokozatú automata váltós verzió megrendelése esetén) alapáron jár a távirányítási lehetőség.