Az új LF-CC-ben nemcsak az az érdekes, hogy új, középkategóriás Lexus kupét vetít előre, hanem az is, hogy az új IS formavilága is ehhez hasonló lesz. A jelenlegi IS-ből egyébként kupé nem készül, csak kupé-kabrió.
Az L-finesse formanyelv szerint készült tanulmányautó a legújabb Lexusokon látható, orsó alakú hűtőmaszkot kapta meg, de ilyen agresszív, hatalmas változatban eddig még egyetlen Lexuson sem lehetett látni. Még különlegesebb megoldás, ahogy az első lökhárító két széle rásimul az első kerekekre, hatalmas hűtőnyílást nyitva ezzel az első fékeknek.
Remek arányérzékkel rajzolták meg a karosszériát, az üvegfelületek természetesen kicsik, ahogy az ma divatos, de az élek és ívek eléggé egyedivé teszik, akárcsak a szilánkot mintázó hátsó lámpák. Az sem általános, hogy a harmadik féklámpát a tetőn lévő "cápauszony" antennára tették.
Az LF-CC mozgatásáról természetesen hibrid hajtáslánc gondoskodik, az új fejlesztésű, közvetlen befecskendezésű, Atkinson ciklusú 2,5 literes, négyhengeres benzinmotor munkáját állandó mágneses, vízhűtésű villanymotor segíti. A Lexus tervei szerint a rendszer összteljesítménye legalább 200 lóerő lesz, a szén-dioxid-kibocsátás viszont 100 g/km alatt marad majd, amivel osztályelső lehet majd az egy-két év múlva érkező szériamodell.