A Porsche a Detroiti Autószalonon mutatja be a Cayenne Turbo S-t, a második generációs Cayenne Turbo megnövelt teljesítményű változatát. Az 550 lóerős 4,8 literes, duplaturbós V8-as a legerősebb motor a Porsche jelenlegi kínálatában, ugyanezt találjuk a Panamera Turbo S-ben is.
A gyengének nem nevezhető Cayenne Turbo 500 lóerejéhez és 700 Nm nyomatékához képest a Turbo S még 50 lóerőt és 50 Nm-t kapott a gyári kezeléstől. Ennek köszönhetően a 2,2 tonnás SUV 0-100-as sprintideje 0,2 másodperccel lett gyorsabb, a végsebessége pedig 5 km/órával nőtt meg, miközben sem a károsanyag-kibocsátása (270 g/km CO2), sem az átlagfogyasztása (11,5 liter) nem növekedett.
A futómű szintén megegyezik az aktív biztonsági és kényelmi kiegészítőkkel együtt (összkerék-meghajtás, légrugós felfüggesztés, dinamikus futómű szabályzás, hátsó oldalankénti nyomaték-elosztó rendszer, aktív kanyarstabilizátorok, elektronikus vezérlésű, hátsó differenciálzár). A könnyebb levegő beáramlás elérése érdekében a Turbo S átdolgozott szívócsonkot kapott, de megnövelték a turbónyomást és újraprogramozták az elektronikát is.
Az autó külseje alig változott, az első légbeömlők és a külső tükrök magas fényű fekete bevonatot kaptak, a 911 Turbó stílusában készített 21 colos felnik és a 2x2 kipufogó pedig messziről hirdetik a Cayenne Turbo S erőtartalékait.