Ráncfelvarráson esett át a Honda szabadidő-autója, a frissített CR-V a Párizsi Autószalonon mutatkozik be. A japánok lecserélték a fényszórókat, a hűtőrácsot, a ködlámpákat, és természetesen a lökhárítókat is átszabták. Hátul új a csomagtartófedél, a változtatásoktól valóban frissebbnek tűnik az autó.
A 2,2 literes, 150 literes dízel helyére az új fejlesztésű, 160 lóerős 1,6-os került, ugyanúgy 350 Nm-es nyomatékkal, mint a kifutó motorban. A hatfokozatú manuális mellett kilencfokozatú automata váltóval is rendelhető lesz ez a változat, amelyhez kötelezően jár az összkerékhajtás.
Az 1,6-osból rendelhető 120 lóerős változat is, ehhez azonban csak fronthajtás jár. A kétliteres benzinesről nem ír semmit a sajtóanyag, ez minden bizonnyal maradt 155 lóerős, front- és összkerékhajtással egyaránt rendelhető.