A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
4
Ezüstérem
5
Bronzérem
5
HUNMagyarország
19:35VízilabdaGyőztes QF 3-Győztes QF 4
HUNMárton Viviana
21:19TekvondoViviana Marton-Aleksandra Perisic
NyílNyíl

Szóljon az autó, hol van traffipax

Vágólapra másolva!
Az autósok valós idejű, és hasznos információkat várnak menet közben.
Vágólapra másolva!

Az autósok közlekedési információkat, illetve szabad parkolóhelyekről, valamint sebességellenőrző pontokról szóló, elsősorban valós idejű tájékoztatást szeretnének kapni autóik informatikai központi egységétől, a szórakoztató elektronikai funkciók viszont kevésbé érdeklik őket - áll a YouGov piackutató intézet tanulmányában. Hatvan biztosító társaság hetven különböző autómárkával rendelkező ezer ügyfelét kérdezték.

A "Das vernetzte Auto" címet viselő felmérés eredménye szerint a válaszolók 80 százaléka üdvözölne a jelenleginél részletesebb közlekedési információkkal szolgáló funkciókat a kocsijában. A kívánságlista második helyén a szabad parkolóhelyeket (71 százalék), a harmadikon pedig a traffipaxokat (70 százalék) valós időben jelző alkalmazások állnak. Az autósoknak felét (52 százalékát) a helyi időjárási viszonyokat előrejelző, valamint a célállomás turisztikai attrakcióit (46 százalék) bemutató alkalmazások is érdekelnék.

Appok már most is jelzik a traffipaxokat, de ennek a fedélzeti rendszer elemének kellene lennie Forrás: Origo

A szórakoztató szolgáltatások alacsony érdeklődésre tartanak számot az autósok körében. Aktuális helyi és nemzetközi híreket közvetítő szolgáltatás az autósok 36 százalékát, az utasok mobil készülékeinek az internetre kapcsolását lehetővé tévő hot-spot rendelkezésre állása pedig 32 százalékát érdekelné. Zeneszámok online közvetítése még érdekelné 22 százalékukat, zenei videoklipek és hangos könyvek közvetítése azonban a túlnyomó többségnél már merev elutasításra talált.

A többséget (51 százalék) az autó vásárlásakor hidegen hagyják az elérhető online szolgáltatások, és nagyjából minden negyedik közülük szentelne csak figyelmet az online szolgáltatások megtekintésének, ha már vannak. A 2500 eurónál magasabb jövedelemmel rendelkező és évi 20 ezer kilométernél többet autózó, illetve az olyan prémiummárkákhoz, mint az Audi, a BMW vagy a Mercedes-Benz szokott vásárlók jellemzően az átlagnál nagyobb figyelmet szentelnek az autóban elérhető online szolgáltatásoknak, de a dolog számukra sem döntő tényező.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!