A Volvo most bemutatott On Call szolgáltatása jelenleg csak azért nem egyedülálló, mert pár hónapja az Audi is próbálkozott hasonlóval.
Az On Call lényege, hogy az interneten megrendelt termékeket egyenesen a megrendelő autójába, a csomagterébe kézbesítik. Igen, ez nem vicc, mire a vevő beleül a kocsijába, hogy hazamenjen, hátul már minden ajándék ott várhatja. Mindezt a Volvo a PostNord futárcéggel és a Lekmer.com és Mat.se webáruházakkal közösen biztosítja.
A megrendelés (és fizetés) után a kiszállító kap egy digitális kulcsot, amellyel egyszeri alkalommal kinyithatja a vevő autóját.
Miután bepakolta a csomagokat és visszazárta az autót, a tulajdonos értesítést kap a kézbesítésről,
így már nincs más dolga, mint munka után hazamenni az ajándékokkal. Persze nagyfokú bizalom kell egy efféle tranzakció engedélyezéséhez, amit Magyarországon nem biztos, hogy mindenki be merne vállalni. A borravaló is elmaradhat ebben az esetben, kivéve persze akkor, ha a tulajdonos előre bekészíti a poggyásztérbe.
Az On Call szolgáltatás egyelőre kizárólag Göteborgban érhető el, de a későbbiekben tervezik a bővítést, mind szolgáltatásba bevont városok, mind a résztvevő cégek tekintetében.