A 2,1 literes, 55 lóerős gyári motorral a legendás orosz terepjáró nem éppen fürge járgány: a gyári adatok szerint a végsebessége 90 km/h, de ez a gyakorlatban inkább csak 70-es utazótempót jelent. Terepen bámulatosak a képességei, de városon kívül már inkább útakadály a 1,5 tonnás vas, ezért nem csoda, hogy sokan a teljesítménynövelésen törik a fejüket. Az orosz Truck Garage tuningcég például arra készül, hogy 12 darab GAZ 69-esbe a Chrysler 300C 6,4 literes HEMI V8-as motorját építi be.
A 465 lóerős, szép hangon gurgulázó erőforrással bizonyára már nem kell a gyenge kisautók elől is lehúzódnia a hidegháborús terepjárónak (a Pobjedával együtt ez volt ez egyik első sorozatgyártású szovjet tömegmodell), a szentpétervári cég ráadásul az összkerékhajtást is korszerűbbre cseréli, és a kézi váltó helyére egy automatát épít be.
Természetesen a futómű és a fékrendszer tudását is az eredetinél több mint nyolcszor erősebb motor tudásához igazítják, a felniket 17 colos könnyűfém darabokra cserélik, melyekre bütykös terepgumikat húznak.
A retró hatású, gazdagon műszerezett utastérben állítólag elektromosan állítható bőrülések, Bluetooth kapcsolattal ellátott hifi, és iPhone-csatlakoztathatóság jelenti a luxust. Az árak 57 770 dollártól indulnak, ami 16,6 millió forintot jelent. Ki gondolta volna, hogy ilyen kultikus gép lesz egyszer az egykori puritán UAZ-előd?