Egyelőre még messze van a forgalmazás kezdete, de a Lamborghini addig is folyamatosan igyekszik fenntartani az érdeklődést új terepjárója, az Urus iránt. Most például a cég elnőke és a fejlesztési részleg főnöke hivatalosan is megerősítette, hogy a sportos szabadidő-autóba nem a jelenleg forgalomban lévő modellek V10-es vagy V12-es szívómotorja kerül, hanem egy kisebb, ikerturbós V8-as.
Ennek több oka is van, egyrészt a környezetvédelmi előírások és a szén-dioxid kibocsátási kvóták betartása, másrészt a turbófeltöltés révén alacsony fordulaton is nagy lesz a nyomaték. Ez terepjárás közben különösen hasznos, ugyanakkor az autópályán is megmarad a márkától megszokott dinamizmus a nagy légellenállás ellenére is. A motor állítólag teljes új fejlesztés, és elsőként csak az Urusba kerül bele.
Az Autocar információi szerint ősszel egy korai prototípust és a riválisok modelljeit hasonlította össze a Lamborghini egy versenypályán, az eredmény a cég vezetői szerint lenyűgöző volt. Az Urus erősnek, ugyanakkor könnyen és élvezetesen vezethetőnek bizonyult, a vezetési élmény állítólag inkább a sportlimuzinokat, mintsem a SUV-okat idézte.
Későbbiekben várható egy plug-in hibrid kivitel is, az Audi Q7-esből származó padlólemez tervezésekor már előre számoltak az akkumulátorok és az elektromos hajtás helyigényével. A Huracánnal ellentétben nem lesz hátsókerekes kivitel, csakis összkerékhajtást használnak majd.
Valószínűleg több különleges kiadást is terveznek az Urusból, köztük Superveloce (SV) modellt, de ezeket egyelőre nem kívánták megerősíteni. A gyártásra kész szériaváltozat a 2018-as Genfi Autószalonon mutatkozhat be, és még ugyanabban az évben átvehetik az első darabokat a vevők. Az alapár nagyjából a Huracán szintjén alakul, ami mai áron 180 ezer fontot (kb. 79,7 millió forint) jelent.