Szűk két hónappal ezelőtt, a Tokiói Autószalonon mutatkozott be a Toyota S-FR koncepciója. A jópofa külsejű, kétüléses járgány igazi élményautózást ígér, persze csak akkor, ha gyártásba is kerül. A négy méternél is rövidebb kis sportkupé elég szériaközeli állapotban van, a most nyilvánosságra hozott versenyváltozat pedig tovább erősíti a gyártás lehetőségét.
Míg az utcai kivitel bohókás kinézetű, addig a pályaverzió sokkal agresszívabb látványt nyújt. Ehhez persze számos helyen hozzányúltak az eredeti karosszériához. A jókora első légbeömlő nagyobb lyukú rácsot kapott, illetve a kiálló keret erősíti a harcsaszáj-kinézetet.
A motorháztetőre szellőzőket vágtak, valamint (az utcai kivitelhez hasonlóan) az első perem megváltoztatásával szemöldököt kreáltak a fényszórókra, ez bevált trükk a morcosabb látványhoz.
Ehhez jönnek még az első lökhárítón lévő spoilertoldatok, a küszöbszélesítés, de hátulra óriási, vasalódeszka méretű szárny és szintén komoly diffúzor is került.
A kiegészítőkkel kicsit megnőtt az autó hossza,
de az még így is csupán 4,1 méter, viszont a magasság 1,27 méterre csökkent.
Az egy tonnánál kisebb önsúly jó alapot ígér a versenyzéshez, de egyelőre arról nincs információ, hogy mi van a motorháztető alatt.
Az utcai verzióban 1,2 literes háromhengeres turbóval találkozunk,
ami 115 lóerővel és 185 Nm-rel mozgatja az apró karosszériát. Az S-FR versenyváltozatának élő debütálása a január közepén nyíló Tokio Auto Salon-on lesz.