A Chevrolet a Las Vegas-i CES elektronikai vásáron mutatta be az egy töltéssel több mint 320 km megtételére képes Bolt villanyautót, de a részletes műszaki adatokat és az árat csak most, egy héttel később, a Detroiti Autószalonon tette közzé.
Kiderült, hogy a kompakt egyterű lítium-ion
akkumulátora 60 kilowattórás, ami közel háromszor akkora kapacitású, mint a BMW i3-asé (22 kWh).
A Chevrolet akkuja 435 kilót nyom, és 8 év garanciát vállalnak rá. A Boltot akár egy padállal is lehet vezetni: ha a vezető meghúzza a kormány mögötti kart, akkor gázelvételkor olyan erősen termeli vissza az áramot a villanymotor, hogy a rekuperáció fékhatása feleslegessé teszi az üzemi fékrendszer használatát.
Viszont míg a BMW szénszálas karosszériát kapott, addig a Bolt a jóval olcsóbb, de nehezebb acéllal éri be, emiatt a tömege közel 1,5 tonna üresen (i3: 1195 kg). Az amerikai autó villanymotorja 200 lóerős (i3:170),
0-100 km/h-ra 7 másodperc alatt gyorsul (i3: 7,7),
a végsebessége 145 km/h (i3: 150 km/h).
Az új, elektromos autók számára tervezett padlólemezre épülő Bolt 4,16 méter hosszú (i3: 3,99 m), vagyis a kis egyterűek kategóriájába tartozik.
Viszonylag kis alapterületen tágas utasteret kínál,
és még a 478 literes csomagtartója is kifejezetten nagynak számít (i3: 260 liter). Elképzelhető, hogy a hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező, kissé módosított külsejű Opel-változat már a márciusi Genfi, vagy az októberi Párizsi Autószalonon debütál.
A Chevrolet Bolt ára Amerikában az októberi piaci start idején 30 ezer dollár (8,7 millió forint) lesz, de ebben már benne van az elektromos autóknak járó 7500 dolláros (2,17 millió forintos) állami kedvezmény is.